Biznes muzyczny, PIRACTWO, PRZEMYSŁ MUZYCZNY, STREAMING

Reklamy Pandory i TikTok znalezione na pirackim serwisie wideo TeaTV

Nie ma żadnych dowodów, że Pandora lub TikTok świadomie finansują piracki serwis wideo o nazwie TeaTV. Ale reklamy tych i innych legalnych usług cyfrowych zostały znalezione na tej stronie internetowej, w dochodzeniu opublikowanym przez CNBC.

„Serwis internetowy oferuje szeroki wachlarz pirackich filmów z głównych sieci, takich jak HBO i usługi strumieniowe, w tym Netflix, jak również bieżące wydania z najlepszych studiów filmowych”

– donosi CNBC.

„Pojawiły się reklamy wideo takich marek jak TikTok, usługa strumieniowania BET+, gra wideo Madden Mobile, usługa strumieniowania muzyki Pandora, Pluto TV, Hulu, Yahoo Mail i wiele innych. Reklamy dla Amazon Fire TV i sieci handlowej Walgreens również zostały zauważone na stronie.

Prawdziwym problemem tej historii są mroczne aspekty ekosystemu reklamy cyfrowej.

„Łańcuch dostaw treści cyfrowych jest tak złożony, że śledzenie tego, gdzie i dlaczego reklamy pojawiają się na powierzchni, może stanowić wyzwanie”

– jak ujmuje to CNBC.

„Niektórzy z branży twierdzą, że podmioty działające w branży reklamowo-technicznej nie są wystarczająco skrupulatne co do sprawdzania tego, gdzie umieszczają reklamy, a inni sugerują, że marki muszą wyraźniej określić, które strony są akceptowalne, a które nie do przyjęcia w kwestii wyświetlania reklam. Jeszcze inni twierdzą, że cały ekosystem reklamy cyfrowej w stanie rozległego rozrostu sprawia, że prawie niemożliwe jest oczekiwanie bezpieczeństwa”.

Na pocieszenie: w miarę jak konkurencja nasila się w świecie strumieni muzycznych, firmy wiedzą, że muszą być bardziej sprytne w marketingu cyfrowym – a to będzie obejmowało również śledzenie tego, jak i gdzie pojawiają się ich reklamy.

musically.com
#szanujetokupuje