Biznes muzyczny, PRZEMYSŁ MUZYCZNY, STREAMING, Uncategorized

Spotify rozszerza Canvas Beta

Wkrótce na Spotify pojawi się o wiele więcej zapętlonych wizualizacji.

Spotify rozszerzył swój program wizualizacji Canvas w wersji beta dla najbardziej aktywnych użytkowników Spotify for Artists, a firma zajmująca się streaming-iem mówi, że dodanie „wysokiej jakości programu do utworu może zwiększyć liczbę strumieni, zapisań, odwiedzin profilu artysty i udostępnień”.

Canvas pozwala artystom na tworzenie i obsługę pętli wizualnych w obszarze „Now Playing”, który według Spotify jest najczęściej oglądanym miejscem w aplikacji Spotify mobile.

Spotify od pewnego czasu testuje tę funkcję z wybranymi artystami, ale teraz zaprasza kolejnych do przyłączenia się do bety.

Po przyjęciu do programu beta, artyści mogą dodać grafikę Canvas do dowolnego utworu w swoim katalogu.

Uruchomiona została również nowa strona poświęcona Canvas, zawierająca przykłady użycia Canvas, a także więcej szczegółów i zasobów dla zespołów artystycznych na temat „czym jest Canvas, dlaczego słuchacze ją uwielbiają i jak myśleć o strategii Canvas dla nowych wydań i katalogu”.

Przewodnik po polityce Canvas został również zamieszczony na stronie Spotify for Artists jako dodatek do Przewodnika po metrykach Canvas, który wyjaśnia potencjał marketingowy wykorzystania wizualizacji.

Według Spotify, „dodanie wysokiej jakości obrazu na płótnie do utworu zwiększyło strumienie nawet o 120%”.

„To sposób, by zostać zauważonym i zbudować wizję – oraz doskonały sposób, by dzielić się z słuchaczami tym, kim jesteś, zamieniając ich, miejmy nadzieję, w fanów”

– pisze Spotify w wpisie na blogu zapowiadającym ekspansję beta.

musicbusinessworldwide.com
#szanujetokupuje