Biznes muzyczny, PRZEMYSŁ MUZYCZNY, STREAMING

Beatchain nawiązał współpracę z firmą FUGA, aby umożliwić użytkownikom dystrybucję i kompleksową promocję treści w streamingu

Beatchain z siedzibą w Wielkiej Brytanii nawiązał współpracę z Digital Supply Chain i firmą marketingową FUGA, aby umożliwić użytkownikom dystrybucję treści do usług strumieniowego przesyłania muzyki za pośrednictwem swojej technologii.

Artyści mogą przesyłać nieograniczoną ilość utworów za 1,99 USD miesięcznie.

Beatchain jest platformą opartą na danych, która twierdzi, że „rewolucjonizuje marketing i promocję w przemyśle muzycznym”.

Firma deklaruje, że jej pełna wersja platformy dla artystów, z dostępnością do wszystkich usług zostanie uruchomiona na początku 2020 roku.

Beatchain, kierowany przez Bena Mendozę, oferuje artystom i ich przedstawicielom usługi oparte na sztucznej inteligencji, które obejmują: zautomatyzowany wzrost liczby fanów na platformach społecznościowych, wgląd w A&R, zarządzanie mediami społecznościowymi, promocję wydarzeń oraz licytację reklam w czasie rzeczywistym.

Zespół Beatchain składa się z ekonomistów behawioralnych, naukowców zajmujących się badaniami nad danymi doktoranckimi, ekspertów w dziedzinie sztucznej inteligencji oraz starszych specjalistów z branży muzycznej.

Firma informuje, że jej technologia jest obecnie wykorzystywana przez artystów takich jak Duke, Mike Mayfieldand i Bang Bang Romeo w Europie oraz Motley Crue, Just Loud, Bleeker, Romes i Cory Mark w USA.

W grudniu 2018 roku Beatchain nawiązał współpracę z niezależną firmą muzyczną Eleven Seven Label Group (E7LG) i Doc McGhee’s McGhee’s Entertainment, aby pomóc obu firmom rozwijać bazę fanów i zaangażowanie w dobór rozwijających się artystów.

„Jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do naszej współpracy z Beatchain”,

powiedział David Driessen, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klienta w firmie FUGA Americas / Director Sales & Client Services.

„Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy liderem dzisiejszej cyfrowej rewolucji muzycznej i cieszymy się, że możemy pomóc większej liczbie artystów w usłyszeniu ich głosów”.

Ben Mendoza, współzałożyciel i prezes Beatchain dodaje:

„Naszą ostateczną wizją jest wykorzystanie najbardziej zaawansowanej technologii, wraz z danymi i analizą, aby dać niezależnym artystom możliwość zarządzania całą ich karierą, bez konieczności zawierania dużych transakcji z wytwórniami, czy kosztownymi promotorami. Dystrybucja jest kluczowym elementem realizacji tego celu. Na rynku istnieje wiele usług, które pozwalają artystom na bezpośrednie publikowanie ich muzyki, ale żadna z nich nie oferuje pełnego zestawu usług, które oferuje Beatchain”.

musicbusinessworldwide.com
#szanujetokupuje