Biznes muzyczny, PRZEMYSŁ MUZYCZNY, SOCIAL MEDIA

Opcja Music pojawia się na Facebooku i Instagramie w 15 krajach Ameryki Łacińskiej

Od 4 września na Facebook’u i Instagramie produkty muzyczne są już dostępne w 15 dodatkowych krajach Ameryki Łacińskiej.

Produkty te obejmują Music Stickers (naklejki muzyczne) w Stories, aplikację Lip Sync Live oraz możliwość dodawania utworów do profilu na Facebooku, w tym przypinania utworów na szczyt profilu.

Dodatkowe kraje to Kolumbia, Chile, Peru, Ekwador, Boliwia, Wenezuela, Gwatemala, Urugwaj, Paragwaj, Honduras, Kostaryka, Salwador, Republika Dominikańska, Panama i Nikaragua.

W Ameryce Łacińskiej muzyka była już dostępna w Argentynie, Meksyku i Brazylii.

Od teraz użytkownicy w 15 nowych krajach będą mogli dodać piosenkę do swoich zdjęć i filmów wideo na swoich historiach.

W tym celu mogą otworzyć aparat fotograficzny na Instagramie lub Facebooku, wybrać zdjęcie lub film z galerii, dotknąć ikony naklejki, a następnie dodać naklejkę z muzyką.

Po wybraniu utworu, można wybrać jego część, którą chciałoby się podkreślić na swoim Stories, a także dodać imię i nazwisko artysty oraz tytuł utworu.

Jeśli utwór ma dostępne teksty piosenek, zostaną one automatycznie wyświetlone. Wystarczy stuknąć w ikony, aby zmienić animację i styl tekstu oraz poruszać tekst, obracać go lub zmieniać jego rozmiar, tak jak w przypadku zwykłej naklejki.

Facebook uruchomił również Lip Sync Live, który umożliwia wykonywanie utworów na żywo na Facebooku.

„Współpracujemy z lokalnymi wytwórniami, wydawcami muzycznymi i organizacjami zbiorowego zarządzania prawami autorskimi w całej Ameryce Łacińskiej, aby zagwarantować, że piosenki, które ludzie najbardziej kochają, mogą być dodane do ich zdjęć i filmów poprzez obszerny katalog milionów piosenek krajowych i międzynarodowych”, powiedział Alvaro de Torres, który kieruje rozwojem biznesu wydawnictw muzycznych LATAM na Facebooku.

musicbusinessworldwide.com
#szanujetokupuje