Biznes muzyczny, MAJORS, PRZEMYSŁ MUZYCZNY

UMG INKS zajmuje się globalną piramidą Dakia w celu stworzenia kolejnych „wciągających” doświadczeń muzycznych

Universal Music Group (UMG) nawiązała partnerstwo z Dakia Global Enterprise w celu opracowania nowej „muzycznej kategorii gościnności doświadczalnej”.

Zgodnie z umową, firmy będą tworzyć wciągające doświadczenia muzyczne.

Są to m.in. premierowa gościnność, klub lifestylowy, rozrywka na żywo oraz „sprzedaż detaliczna nowej generacji”.

Partnerstwo będzie najpierw pracować nad identyfikacją potencjalnych projektów i nieruchomości, z ogłoszeniami dotyczącymi tych, które mają się pojawić w późniejszym terminie.

„Nasza platforma doświadczalnej gościnności jest specjalnie zaprojektowana, aby umożliwić lokalnym talentom łączenie się z najlepszymi w branży muzycznej i hotelarskiej”, mówi o stronie Dakii.

„Nasi globalni członkowie i goście mogą doświadczyć bogactwa każdej kultury, wyłaniających się talentów i jednocześnie wzmocnić pozycję kreatywnych ludzi na całym świecie”.

musicbusinessworldwide.com
#szanujetokupuje