Drake nawiązał nową, kreatywną współpracę z SiriusXM i Pandorą.
Szeroko zakrojona umowa obejmuje dedykowaną stację, muzykę objętą opieką kuratorską oraz „współpracę z twórczymi talentami”.
Nowe produkty pojawią się jeszcze w tym roku.
W komunikacie prasowym zapowiadającym tę wiadomość czytamy, że „jest to największa umowa [SiriusXM i Pandora] zawarta do tej pory z jednym z głównych artystów nagraniowych”.
Partnerstwo to oznacza również pierwszą poważną współpracę artystyczną pomiędzy SiriusXM i Pandorą od czasu połączenia firm.
W lutym SiriusXM Holdings Inc. sfinalizowała transakcję nabycia wszystkich akcji Pandora Media za 3,5 mld USD.
Spółka ujawniła spadek zysku po wykupieniu, gdy w pierwszym kwartale 2019 r. opublikowała wyniki operacyjne i finansowe w kwietniu.
SiriusXM dociera do ponad 100 milionów ludzi dzięki swoim produktom audio.