Biznes muzyczny, PRZEMYSŁ MUZYCZNY, STREAMING

Pandora uruchamia własne doradztwo cyfrowe, Studio Resonate

Pandora uruchomiła własną firmę konsultingową o nazwie Studio Resonate.

Studio Resonate dostarcza reklamodawcom usługi z zakresu rozwoju kreatywnego audio, dźwiękowego brandingu i strategii, a także projektowania wizualnego, produkcji multimedialnej, doświadczeń internetowych/mobilnych i aktywizacji na żywo.

Pandora mówi, że „od lat świadczy te usługi na rzecz klientów z branży reklamowej” i że wprowadzenie na rynek Studio Resonate oznacza pierwszy raz, kiedy oferta ta znajdzie się pod jedną marką.

Zakres usług oferowanych reklamodawcom jest związany z wolumenem mediów, które kupują na Pandorze.

Lauren Nagel, wiceprezes i dyrektor wykonawczy Pandory powiedziała: „Wprowadzamy na rynek Studio Resonate ze świadomością, że jeśli marka nie ma holistycznej strategii audio, to nie jest słyszana. Nasze uszy są wyjątkowo potężne. Są to aktywne czujniki, które dbają o nasze samopoczucie emocjonalne i fizyczne – i zawsze są włączone. Dźwięk jest nieodłącznie interaktywnym doświadczeniem, które tworzy osobiste połączenie i zaangażowanie w sposób, którego nie może zapewnić żadne inne medium.”

Lizzie Widhelm, SVP innowacji reklamowych w Pandorze dodała: „Dźwięk cyfrowy rozwinął się w dużym stopniu w ciągu ostatnich kilku lat i podczas gdy reklamodawcy są coraz bardziej zainteresowani innowacjami audio, często nie stosują kreatywnych taktyk, które są przenoszone z innych formatów, ponieważ nie było zbyt wiele wskazówek lub kierunku w tej przestrzeni. Światowa klasa zespołu kreatywnego audio Studio Resonate ma doświadczenie, wiedzę i dane, aby pomóc marketerom podejść do dźwięku na swój własny sposób – poprawiając możliwości w zakresie skuteczności reklamy i rezonansu, przy jednoczesnym zwiększeniu satysfakcji słuchacza.”

źródło: musicbusinessworldwide.com
tł. Beata Ejzenhart