Biznes muzyczny, PRZEMYSŁ MUZYCZNY, STREAMING

Zespół McDonald’s wraz ze Spotify oferuje Playlisty – na podstawie nie zjedzonych frytek

W nastroju na Spotify z twoimi dużymi frytkami w McDonald’s? McDonald’s współpracuje z Spotify, aby zaoferować melodie dla swoich klientów.

W Ameryce Łacińskiej, gigant żywności, wraz z agencją reklamową Sao Paolo DPZ&T, Leo Burnett Colombia i producentem dźwięku Lucha Libre, zapraszają ludzi do umieszczania frytek na tackach, aby uruchomić specyficzną listę odtwarzania. Jeśli frytki nie pasują, klienci będą musieli zjeść trochę, aby ustawić je na tacy.

Następnie, po otwarciu aplikacji Spotify, miłośnicy fast foodów mogą zeskanować kod utworzony przez frytki na tackach. Będzie to lista odtwarzania nazwana ‚FriesList’ zawierająca utwory takie jak ‚FriTops of the Moment’, ‚I’m Out of Fries,’ i ‚Someone Stole My Fries’.

Zrzut ekranu 2019-06-12 o 05.26.32.png

Poza prowadzeniem ludzi do Spotify, kampania ma również na celu pomoc McDonald’s w zdobyciu nowych klientów zainteresowanych sprawdzeniem doświadczenia.
Mówiąc o francuskich frytkach/ofercie Spotify, Pablo Acosta, dyrektor kreatywny w Leo Burnett Colombia, wyjaśnił, „Oprócz jakości różnorodnych opcji menu, chcemy, aby konsumenci jeszcze bardziej korzystali z doświadczeń w restauracjach McDonald’s, czy to poprzez innowacyjne działania, czy też interakcję między sobą. Chcemy cenić doświadczenia indywidualne i zbiorowe”.

Spotify nie jest jedyną firmą, która współpracuje z marką fast food.

Na początku tego roku, Swiggy, indyjska sieć zamówień online, na Twitterze przekazała następującą wiadomość swoim 74,6 milionom zwolenników.

„bluueeblaahhhbleehhhbleehhhblueeblahblehblue”.

Wiadomość pozostawiła użytkowników zdezorientowanych. Nie trwało to długo, zanim indyjska sieć żywnościowa ujawniła, że połączyła się z instagramem.

Po zaoferowaniu do jednego roku bonów żywnościowych, oficjalne konto Swiggy napisało, „Zastanawiasz się, co to było? Na pewno nie literówka! To był nasz Głos Głodu! Przygotuj się na wyzwanie #SwiggyVoiceOfHunger. Musisz tylko odtworzyć kształty żywności przez Instagram VOICE NOTES, aby wygrać kupony żywnościowe na rok! Pierwsze wyzwanie, które pojawi się jutro. Zostań z nami!”

Dzięki wprowadzonej wówczas przez Instagram funkcji notatek głosowych, ludzie mogli odtworzyć kształty produktów żywnościowych poprzez bezpośrednie wiadomości.

źródło: digitalmusicnews.com
tł. Beata Ejzenhart