Biznes muzyczny, PRZEMYSŁ MUZYCZNY, Uncategorized

BMG Production Music uruchamia kampanie Hidden Hit Makers

BMG Production Music (BMGPM) zmienił nazwę na BMG Production Music (BMGPM), wprowadzając nowe logo oraz nową kampanię Hidden Hit Makers („ukryte przeboje“).

Koncepcja Hidden Hit Makers została pierwotnie zapoczątkowana na południu przez Southwest (SXSW) w formie wyczynu PR zwanego Goodstock, opisanego jako „pierwszy na świecie festiwal muzyki giełdowej”, który miał udowodnić uczestnikom, że muzyka giełdowa „nie jest do bani”.

Zmiana marki następuje po okresie znaczącego wzrostu firmy od momentu jej wprowadzenia na rynek światowy w 2017 roku.

Od tego czasu BMGPM przejęła takie firmy jak AXS Production Music z siedzibą we Francji, Immediate Music z siedzibą w USA, Big Bang & Fuzz w Australii i Deep East Music w Wielkiej Brytanii.

BMG Production Music rozwinęło się w południowo-wschodniej Azji z kilkoma kluczowymi stanowiskami kierowniczymi we wrześniu 2018 roku, a ostatnio awansowało brytyjskich kierowników (Alex Marchant, Ciaran McNeaney i Sam Delves) na stanowiska globalne.

„WYTYCZAMY NASZ SUKCES POZA LISTĄ PRZEBOJÓW I ODWAŻNIE PRACUJEMY W CIENIU, ZAPEWNIAJĄC, ŻE NASI KLIENCI Z BRANŻY TWÓRCZEJ POZOSTANĄ W CENTRUM UWAGI – JESTEŚMY W ICH ZESPOLE”.

JOHN CLIFFORD, MUZYKA PRODUKCYJNA BMG

John Clifford, SVP Global, Sales, Marketing & Repertoire w BMG Production Music, powiedział: „Po błyskotliwym wyczynie, jakim był festiwal Goodstock na SXSW, BMGPM nadal pokazuje, że wierzy w moc muzyki produkcyjnej ukierunkowanej na rebranding i kontynuuje mistrzostwo Hidden Hit Makers. Jak zawsze, jesteśmy zaangażowani w nadrzędne wartości BMG, takie jak uczciwość, przejrzystość i obsługa, jednocześnie dodając do tej mieszanki wartości marki zorientowane na klienta medialnego BMGPM. Zapewniamy unikalną ofertę w tej przestrzeni i będziemy nadal słuchać, reagować i zaskakiwać – nigdy nie przegapimy ani jednego taktu, jak nasza utalentowana sieć ukrytych przebojów. Wytyczamy nasz sukces poza listą przebojów i odważnie pracujemy w cieniu, zapewniając, że nasi klienci z branży twórczej pozostaną w centrum uwagi – jesteśmy w ich zespole”.

źródło: musicbusinessworldwide.com
tł. Beata Ejzenhart