Biznes muzyczny, PRZEMYSŁ MUZYCZNY

Universal Music Group wchodzi w strategiczne partnerstwo z firmą Al Super Hi-Fi

Universal Music Group (UMG) nawiązał strategiczne partnerstwo z Super Hi-Fi, firmą zajmującą się programowaniem opartym na sztucznej inteligencji, która dostarcza rozwiązania w zakresie konwersji utworów, nagrań głosowych i zamieszczania wywiadów z artystami dla dostawców usług muzycznych.

Firmy będą współpracować w celu wprowadzenia technologii AI Super Hi-Fi do partnerów UMG na całym świecie oraz w celu wspólnego rozwoju nowych sposobów ulepszania i promowania artystów i muzyki UMG.

UMG będzie doradzać i wspierać nowe inicjatywy rozwoju produktów i pomagać Super Hi-Fi przyciągnąć nowe relacje biznesowe.

Super Hi-Fi umożliwia cyfrowym usługom muzycznym wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu zapewnienia „lepszych wrażeń słuchowych”, w tym przejścia utworów ” na poziomie ludzkim”, precyzyjne przejścia między utworami, niwelowanie dźwięków, odtwarzanie bez luk, tworzenie branży audio, szycie reklam dźwiękowych, a także inne rozwiązania dźwiękowe oparte na głosie, takie jak informacje o artyście i utworach oraz nagłówki audio.

„JESTEŚMY PODEKSCYTOWANI RODZAJEM ULEPSZEŃ AUDIO W STRUMIENIU, MOŻLIWYM DZIĘKI SUPER HI-FI, KTÓRE MOGĄ POMÓC ARTYSTOM POGŁĘBIĆ KONTAKTY Z FANAMI I ZAPEWNIĆ DŁUGOTERMINOWE ZAANGAŻOWANIE W CYFROWE USŁUGI MUZYCZNE”.

MICHAEL NASH, UMG

Super Hi-Fi to John Bolton, powiedział: „Cyfrowy krajobraz muzyczny przechodzi dramatyczne zmiany, ponieważ technologia tworzy popyt na spersonalizowane doznania muzyczne w wielu sektorach. Jesteśmy szczęśliwi, że możemy współpracować z UMG, światowym liderem w dziedzinie innowacji w przemyśle muzycznym, aby rozwijać tę przestrzeń. Wraz z przejściem na inteligentne głośniki i przyjemność płynąca ze sterowania głosem przychodzi całkowicie anonimowe doświadczenie słuchania bez wizualnego interfejsu i bez wizualnego brandingu. Super Hi-Fi oparte na technologii AI tworzą fascynujące, markowe doznania audio i wysokiej jakości produkcji, które są kluczowymi potrzebami dostawców doświadczeń muzycznych, aby utrzymać konkurencyjność”.

Michael Nash, wiceprezes wykonawczy UMG ds. strategii cyfrowej, dodał: „Universal Music stale koncentruje się na wykorzystaniu technologii w celu dostarczenia nowych doświadczeń fanom muzyki na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani rodzajem ulepszeń audio w strumieniu, możliwym dzięki Super Hi-Fi, które mogą pomóc artystom pogłębić kontakty z fanami i zapewnić długoterminowe zaangażowanie w cyfrowe usługi muzyczne.

źródło: musicbusinessworldwide.com
tł. Beata Ejzenhart