INTERNET, PRZEMYSŁ MUZYCZNY, SOCIAL MEDIA

Organizatorzy eventów mogą sprzedawać bilety za pomocą Facebook’a i Eventbrite

Eventbrite i Facebook połączyły siły, by uruchomić „Ticketing na Facebooku”.

Biletowanie na Facebooku pozwala każdemu posiadającemu stronę na Facebooku w USA wybrać „Utwórz bilety” w początkowej konfiguracji wydarzenia, aby dodać płatne lub bezpłatne bilety na ich wydarzenie.

Start usługi w USA rozpoczął się 16 maja.

Bilety będą wyświetlane w widocznym miejscu na stronie Facebook Event, dając uczestnikom możliwość wskazania zainteresowania uczestnictwem i zakupem płatnych biletów bez konieczności opuszczania Facebooka.

Według firmy około 700 milionów osób korzysta z wydarzeń Facebooka każdego miesiąca, bazując na danych wewnętrznych z 2016 roku.

Pat Poels, wiceprezes platformy w Eventbrite powiedział: „Eventbrite i Facebook dzielą pasję inspirowania połączenia i pomagania w zbliżaniu ludzi. Poprzednie pokolenia budowały swoją tożsamość wokół swoich dóbr materialnych, ale nasze kanały informacyjne są dzisiaj pełne doświadczeń, a nie rzeczy, które posiadamy.

„Każdego miesiąca 700 milionów ludzi korzysta z wydarzeń Facebooka, a partnerstwo w tej inicjatywie jest naszym wysiłkiem, aby lepiej służyć ludziom odpowiedzialnym za ożywienie tych wydarzeń i spotkań – w tym małych firm i przedsiębiorców, których podstawową działalnością nie jest organizowanie imprez”.

„PRZEZ KILKA LAT, FACEBOOK I EVENTBRITE ŚCIŚLE WSPÓŁPRACOWAŁY ZE SOBĄ, ABY POMÓC LUDZIOM POŁĄCZYĆ SIĘ ZE SPOŁECZNOŚCIAMI I PRZEŻYĆ NA ŻYWO CHWILE, KTÓRE KOCHAJĄ”.
~ SUE YOUNG, FACEBOOK

Sue Young, dyrektor ds. Zarządzania produktami na Facebooku, powiedziała: „Przez ostatnie kilka lat Facebook i Eventbrite ściśle współpracowały ze sobą, aby pomóc ludziom połączyć się ze społecznościami i przeżyć na żywo chwile, które kochają. Nasze partnerstwo umożliwiło ludziom bezproblemowo i bezpiecznie kupować bilety na wydarzenia na Facebooku. Dzięki temu produktowi ułatwiamy organizatorom wydarzeń tworzenie i rozpoczynanie sprzedaży biletów bezpośrednio na Facebooku, pomagając ich klientom ukończyć proces bez opuszczania aplikacji”.

źródło: musicbusinessworldwide.com
tł. Beata Ejzenhart